Sunday, January 10, 2010

Bersusah-Susah Dahulu Berjimba Jimba Kemudian :)

Assalamualaikum,
Agak terlewat untuk N3 Tahun baru tapi masih sempat lagi untuk buat statement azam tahun nih. Sebenarnya tiap2 tahun baru azam masih jugak sama seperti tahun-tahun yang lepas berkobar-kobar tapi masih tetap lalala jugak. Aku rasa ramai jugak yang ada azam seperti aku nih antaranya nak kurus, oh ya malam nih teman makan sop sajer, malam esok belum tahu lagi. Harapan tahun ini nak turunkan berat dalam dalam 6 kg so korang ada berani?? So kawan2 yang tau azam aku nih jangan bagi aku makan banyak... kalo nampak tur tegur2 sikit maklumlah bila nampak makanan sedap dan menyelerakan teruja lebih lupa bab nak kurus. Alah korang pun samakan!! so ingat mengingatilah hehehe....

Ada lagi...... azam seterusnya nak menyimpan setiap bulan sekurang2nya 10% dr gajik bersih nak beli Honda City (majuk plak Abg Isa aku nanti)... hagak impian setinggi gunung tur... tunggulah 10 tahun lagi hahha... Tapi biasalah selalunya tak lama duit dalam akaun tur gatal tangan lagi2 kalo ada sale kat Sogolah Juscolah Parksonlah... dugaan betul. Merekalah yang bersalah!!

Oh ya yang semua di atas start bulan Feblah... pasal bulan nih asyik aktiviti makan-makan saje... dan gajik bulan ini aku dah tershopping so masih acilagi kalo aku start bulan depan.. okeh!! korang pun kalo rasa bleh ikut azam aku nih Cobalah mana tau berkat 2010.

No comments: