Tuesday, December 22, 2009

Laporan Sepanjang Jalan

Haha agak ntah apa2 n3 aku nih... Asyik buat report jer blog akupun dah jadi cam Laporan Mingguan plaks :). Berikut adalah aktiviti sepanjang minggu lepas;

Jumaat-Cuti Umum Awal Muharram
Alhamdulillah.. sangat bermakna Setiap Awal Muharram nie, 1431, dah lengkap setahun aku pindah ke Bangi, lokasi yang sangat aku suka... dekat dengan semua kemudahan expecially rest. 24 hours McD :). So untuk meraikannya aku masak spagetti, makan sampai lebam.. hehehe

Sabtu
Atas permintaan En. Suami, Masak Nasi Ayam. Yang nie pun makan sampai lebam, jemput mertua, ipar n adik aku makan sekali.

Ahad
Rasa mcam hari raya plak pergi ziarah 2 pakcik n makcik masing-masing kat Puchong n Shah Alam.. 3 rumah terus.. Umah makcik 1st time bawak en suami makanya kena berlama-lamaanlah. Lewat malam baru sampai umah... Agenda adalah makan sampai lebam..


Kesimpulan,
Makan, Makan, Makan... Sungguh hebat sambutan cuti aku kali nih....


No comments: