Sunday, August 16, 2009

Why I blog

Aku telah di tagged oleh en_me yang lumayan ittew, sungguh banyak insan2 yang di tagged olehnya 66 okeh dan aku di no. 56 susunan ikut abjad.... rajin sungguh en_me ittew..

Baiklah sementara ilham nak menulis tengah ado, jawapan bagi tajuk soalan di atas:-
  1. I follow : kawan-kawan ramai dah ada blog dan pernah jugak dicabar oleh mereka itu.. 'takkan tak ada blog tak rocklah ko.. hahaha'. Mulanya agak malu untuk memulakan maklumlah serba tak reti... tapi bila dah lama2 gitu dengan tunjuk ajar kawan-kawan macam syok plak.

  2. Catatan kehidupan : Seindah dengan nama blog ku ini (perasan okeh) "Sepanjang Jalan Kenangan" secara rutin akan memaparkan kisah-kisah benar sama ada suka, duka, manis, pahit dan seangkatan dengannya, bukanlah semua yer.. yang aku rasa penting dan sesuai untuk dikongsi dengan kawan2. Biasalah kadang-kadang kita tak terluah dengan kata-kata.. Yang mana elok bolehlah komer ikut yerr.
    Kenangan terindah untuk masa tua nanti...

  3. Mengisi masa senggang : Kalo dah dinamakan hobi sudah tentu akan carik masa untuk berblog. Mengunjungi blog kawan-kawan yang best-best ittew dan selalunya akan meninggalkan jejak.

Ini adalah antara jawapan 'why i blog' semoga en_me tidak tertunggu-tunggu lagi....

Terima kasih en_me. Blog anda yang best gittew...

2 comments:

en_me said...

thanx akak seri jawab TAGGED me yg ittewww.. jasamu kan me kenannggs.. ahaks

Atikah said...

Blog cam dairi lak kanss.... :)
Kurang2 aku tak jmpa ko, aku tahu xtvt ko... tak gitu????