Tuesday, August 18, 2009

Musim demam

Ramai kalangan insan terdekat mengalami demam lebih 2-3 hari terkini en suami dapat mc 3 hari, adik aku kat kg pun dah 3 hari demam tapi dah baik semalam. Adik yang kat sini masih jugak demam dah lebih 4 hari so malam tadi aku hantar sepital mana tau lagi serius ker.. tapi alhamdulillah demam dah kebah tinggal pening jer. Ramai rupanya yang datang ke hospital takut terkena virus H1N1.



Terdapat kaunter Pengurusan Demam yang memantau gejala penularan H1N1 dan dibuka hingga ke 12 tengah malam.

Dr nasihatkan supaya banyakkan minum air kosong dan buah-buahan vitamin C. sekiranya Demam berterusan 3 -4 hari hendaklah berjumpa Dr. Kerajaan.

p/s En suami jangan lupa makan ubat yer InsyaAllah saya doakan mudahan cepat sembuh.

5 comments:

Atikah said...

Salam seri..

Moga en suami ko cepat sembuh...
Hmm... agak2 demam ada makna kot... p chek.. he.. he...

seri said...

bukan aku yg demam ler... kes kes kes...

Ain said...

Harap semuanya ok..Sib baik demam aku dh kebah.Tp kena berhati2 gak ni..Risau seh..

Nunn said...

sesama lah kita menempuh ujian Allah taala bagi kat hamba dia...minta minta dijauh kan perkara yang tak diingini..aminnn

seri said...

Ain,
Janji ada selera makan haha

Bro,
InsyaAllah, Mudahan kita semua dijauhkan dari musibah H1N1