Friday, July 24, 2009

1st Anniversary

Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan sama ada yang mengenali saya secara dekat ataupun secara virtual yang sudi meninggalkan jejak dalam blog saya. Tidak dilupakan kepada en suami yang memberi izin saya menulis serba sedikit mengenai aktiviti kami. Semoga N3 yang dipaparkan selama ini sedikit sebanyak memberi kebaikan dan kenangan kepada anda semua.

Saya berharap mudah-mudahan blog ini dapat mengeratkan silaturrahim antara bloggers dan 'sepanjang jalan kenangan' ini menjadi Kenangan Terindah.......

Di sini juga saya link kepada n3 sulong saya yang pada ketika itu saya baru bertatih. Terima kasih kepada kawan yang sudi mengajar saya membuat blog.

Salam Ukhwah,

24 Julai 2009 - Selamat Ulang Tahun Pertama Blog saya http://serikandi77.blogspot.com/

2 comments:

Ain said...

Happy Anniversary yg pertama...huhuhu..
Welcome Blogger...

Atikah said...

Salam sal...

Happy 1st Anniversary.... tak mo belanja aku ker? kih..kih..