Sunday, February 6, 2011

Hujan Panas....

Walau hujan mencurah2 seminggu dua ni.... tapi hati hangat karena dua benda.... pertamanya for surelah pasal penangan doryan kampung yang sedap hingga ke siku....

Dan yang bikin aku bertambah panas nih.... ramai plak tegur aku dah gegem.... aku bukan marah pada yang menegur... aku marah pada lemak-lemak aku yang payah betul nak menghakis... !!!Sementelah nak masuk hutan Jemaat nih.. harap-harap kuatlah stamina aku and berat boleh turun barang sekilo dua... Lama gila tak joint aktiviti Extreme nih... adalah lebih 7 tahun.. Risau kepala lutut jer kang tetiba bunyik macam mesin jahit....

Mudahan semuanya ok....

Persiapan: so far seluar, beg dah ada tinggal kasut jer belum beli...

2 comments:

niL said...

aloss...citer je doryan...bwknya idakk!!

seri said...

ater doryan dah jadik tempoyak.....