Thursday, November 19, 2009

Tahajjud Cinta


Tetiba Jiwang plak kalo refer tajuk n3ku. Kali ni aku ingin membicarakan tentang album terkini Dato' Siti Nurhaliza (DSN). Tahajjud Cinta terkandung 8 buah lagu berunsurkan Ketuhanan, menyentuh jiwa.

Sebenarnya masa zaman sekolah aku tidak berapa suka beliau entah kenapa tapi itulah kata orang.. mulanya tak suka, jadi benci seterusnya merindu hahahaa... Ops ke isu lain pulak.. DSN aku kagum suaranya, penampilannya malah cara beliau melayan peminat.. tidak sombong. Oh ini komen peribadi aku..

Pertama kali aku ke konsert beliau kiranya lebih kurang 10 tahun yang lalu itupun kerna ajakan kawan ku yang dapat tiket free hehe... Setakat ini belum pernah ke konsert beliau yang berbayar.. Ada berhasrat tetapi masih tak kesampaian....


2 comments:

Atikah said...

Salam,

He.. he.. he... dah mula mencintai dik CT tu.... dulu bukan main.... tu ler... Jangan terlalu membenci,kelak akan timbul rasa sayang dlm diri...

seri said...

lumrah manusia.. penzahiran perasaan yang tidak menentu mengikut situasi....