Monday, January 5, 2009

Aku Kena TAGGED !!!

Hari ini baru masuk keroje selepas 5 hari bercuti hujung tahun hehe......

Teman telah di TAG oleh Ustaz mengenai 'work station' teman..... kang kalo tak ditunaikan beliau tidak lagi menyibok kat blog teman plak :). Mudahan mengeratkan silaturrahim virtual.. :). N3 ustaz banyak memberi ilmu kepada teman, terima kasih.

Ini ANTARA syarat berantai "Syarat yang diberikan untuk tag ini adalah : Snap work station anda kemudian taruh link blog anda di bawah gambar work station anda iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada. Sekiranya tag ini berkembang, pasti akan ada banyak link-link di bawahnya, kalau tak, terencatlah dia... agaknya betullah teman buat nih..

Inilah tempat koje teman;

Dengan ini teman berhasrat meng-TAG 2 insan sahabat teman Atikah dan K Inaj ini kerna walaupun kenal dah lama tapi tak pernah melepak kat tempat keroje komer.. hehehe jangan marah ha... kang kena jual....

6 comments:

Atikah said...

Hampeh betul la.. mula2 aku baca ko kena tag... aku dah agak dah... mesti aku yang terkena pulak... sekali baca... betul ler... apa2 pun, thanks coz tag aku... nanti aku masukkan dlm blog aku my work station...

HABIHA69 said...

TQ lah kat Seri ittew..waa..ada Jacket Kulit aaa.. kat kerusi tu, Mu merempit ke Seri? ati-ati lar kalau merempit...Nnti Side miror patah lagi...hik..hik..hik..Salammm Seri ittew..moga jdi bloggers yang baik...moga Suksess 2009 nih...

seri said...

Atikah;
hehe...

Ustaz;
zaman merempit mase belajar dulu la nih dah pencen :)

Ain said...

ustaz, seri mmg sayang sgt ngan jaket kulit dia tu..made from romania katakan...huhuhu

Atikah said...

Singgah ler kat blog teman kalu nak tengok work station teman yang tak seberapa tuh... he.. he...

seri said...

Ain;
sayang bangat!!! :)

Atikah;
Beres....